Båt

på tisdagen åkte jag Linnéa Och min kära syssling Ludde ut med hans båt, den var fin!
vi åkte till Sigtuna där låg hans båt. vi gick till Ica och köpte mat, vi grillade kött och åt, så köpte vi en massa chips och ostbågar och godis, på kvällen blev det dåligt väder, så vi satte upp kapellet och spelade kort med tända ljus och goffade! vi gick och la ossvid typ halv 11.. men ingen kunde sova alls, för båten gungade och de var oväsen, och linnea var tvungen att kissa XD och linnea och ludde låg och snackade hela natten, så ja sov inte ett piss.haha!

Dagen däpå skulle jag och Linnea gå på Takida men ja mådde så dåligt efter lite sömn, och lite mat. så ja kunde inte följa med! :'( that sucks!

så missade vi bussen, så vi låg på trottoaren i 2,5 timmar,.. och jag SOMNADE på trottaren och sov som en stock.. så skönt, men endå väldigt hårt! så tog vi bussen hem. Det var en lyckad dag :)

Och nu sitter jag hemma hos mig med Tora! det är mys, jag Älakar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0