Fest.

Igår träffade jag Otippat på Matilda Högberg! hon gick och tog en promenad när jag var påväg hem, och hon fyllde ju år, så hon bjöd mig på en liten fest! :)

Jag och lisa och Födelsedagsbarnet åkte in till stan vid halv 8 tiden. Vi var i en park, och drack smultronvin som man blev helt rosa på tungan av! Hennes vänner var mycket treliga. Vi satt där och hade mys, så började det regna! så vi sprang under en bor, och satt på en massa stenar, jag var lite yr på benen kan man säga, höll på att ramla lite.
Sedan blev klockan 22:50 och ja skulle ta tåget 23:19, och mamma sa att jag INTE skulle missa det.. Matilda var så snäll och gick med mig till stationen, och vi fick springa, så ser vi tåget. Så vi sprang ennu fortare, så kommer vi upp till perongen, så åker tåget, FUCK! Så ja ringde hem till en inte så glad mamma och pappa. Men ja har ju min räddarde i nöden, Robin. Så ja fick såklart komma hem till honom och sova där! Lyckad kväll!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0