sex and the city

Igår sov jag ganska länge, trött efter gårdagen :)
Sedan kom Robert min polari hem till mig , och vi kollade på sex and the city, som vanligt :D
och vi ska nog gå och se sex and the city filmen på fredag! awiie ;D

Och efter ja hade vart med robert åkte jag hem till min Robin, ja skulle sova där. jag var trött och somnade nästan på en gång, men sedan väckte han mig och då kollade vi på scrubs ;) sedan somnade vi <3

Och nu sitter jag i Robins säng med min laptop och Pratar med Therese på msn :)
och jag är så jävla trött... och imorgon är de första skoldagen, NERVÖST! hoppas min klass är bra.

och nu har ja kollat slut på alla avsnitt av sex and the city, jag SÖRJER... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0