december



Nu är det december, och inte så mycket snö. Känns inte som det är så mycket att vara glad över just nu. Även fast jag fyller år om precis en vecka! Då blir jag 17 den 17 december, hoppas min dag blir bra. Nu är klockan 06:51 och jag är trött. Och vaknade upp för ett tag sedan och kände mig ganska deppig, började tänka på mitt och Robins sista bråk som vi hade för typ 3 veckor sen, om inte mer. Men de sitter fortfarande kvar inne i mig. Som en jobbig gnagig känsla. Love hurts, säger jag bara..ush. orka det.

Idag är det skolan som gäller, sedan kanske fika med Wandeby på stan! Det är alltid trevligt. Sedan är det träning, och efter det blir de till att åka hem och plugga matte. Det är det enda som jag har kvar nu innan jul- lovet. Ska nog inte träffa Robin förens på söndag, segt. Men tror nog att jag hälsar på honom lite imorgon endå, Så måste jag skriva en inköpslista för min tjejmiddag! Jag vet vad jag ska äta till mat, men inte efterrätt.. Några förslag? hehe
Nej nu måste jag gå ner och äta frukost, är hungrig.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0