helg

min helg har vart bra!
började med tjejmiddag på fredagen, men lasergame och Pizza :D
Det var linnea som hade ordnat allt, för hon har fyllt år grattis baby!<3

På lördagen så gick jag upp vild halv 10 och fixade mig för att gå ut i skogen med släkten! Alla fick en gran, sedan drog vi hem, åkte traktor som varje år :)
Hemma hos mig stannade några kvar och firade min födelsedag och åt tårta, tårtorna var superfina :D Kolla på min bdb. Sedan stannade bara Robins familj kvar och kollade på filmen Mamma mia, det var första gången jag såg den, den var Toppen! Vill gärna se den igen. Så kollade jag och Robin på en film som vi tydligen hade sett förut men den var lika bra denna gången. Sedan hade vi mys! Och sov.

Idag, söndag så åkte jag med Robins familj till Robins Moster Ania som hade fyllt 19 år den 16 december dagen innan mig!
Åkte dig och åt mat, och firade henne, åt fika m.m. Sedan körde de mig hem, och jag ville inte lämna Robin :(
Nu sitter jag själv i mitt rum och han är hemma och spelar, sånt suger ibland. Men de är ju lite skönt att man slipper trängas i sängen, höhö.. Nu ska jag snart sova, sitter och lyssnar på '' Poker face'' den är bra. Gillart! Det är therese som har påverkat mig, haha. Nej nu ska jag nog sova.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0