imorgon är det Julafton


Anna panna..

Imorgon är det Julafton ffs!
Känns inte alls som det, allt har gått så fort! Snart åker jag utomlands med, är nervös..
Idag har jag vart med Jessica eller Yes som jag kallar henne för, längesen jag träffade henne för hon bor ju i Norge. Men nu äntligen sågs vi, mycket trevligt <3

Och imorse när jag vaknade så låg min lillasyster och spydde i vardagsrummet, alltid lika kul såntdär.. Så hon har tydligen fått magsjukan, men hon mår nästan helt bra nu som tur är!
Nu är jag hemma hos Robin, som sitter och spelar wow. Men förhoppningsvis så slutar han snart, som tur är tog jag med mig min laptop så jag kan ju kolla lost om jag vill! Sen ska jag och Robin kolla på en film som heter ' Brother where are you'' tror jag den hette, hoppas den är bra. Jag är lite hungrig, kanske ska gå upp i köket och äta ngt. Känns skönt att jag är klar med alla julklappar iaf! Måste bara fixa en till sak, men de gör jag imorgon. Imorgon ska ja dra upp ganska tidigt, och duscha sedan ska jag åka hem till min familj och fira jul :)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0