tröttis.

nu sitter jag i robins säng, som många andra dagar. Men jag gör inget som jag skulle vilja göra i robins säng. För jag sitter nämligen och pluggar till ett prov imorgon! ush.. är så skoltrött just nu, vill bara sova hela tiden. Det är mitt största behov just nu. så vill jag träffa en person som aldrig har tid att träffa mig. känns ju inte så kul, saknar denna person.. Så har jag överansträngt mina knän, så de gör ont som bara den! Hoppas de går bra att träna imorgon iaf, vill inte missa en träning till. Snart borde man ju köpa julklappar också, börjar bli dax! nu vet jag vad jag ska köpa till alla i present iaf, känns ju skönt! Hoppas bara att mina pengar räcker. nu måste jag fortsätta plugga, jag smiter alltid ifrån de, dumma mig!


har du tröttnat på mig, är jag inte längre din älskling.
Som du älskade så mycket, är jag fortfarande lika värdefull för dig?
Är jag inte längre rolig, speciell att umgås med?
hatar tankar.. fyfan försvinn bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0