Bilder m.m

Btw, Hur svarar man på kommentarer på Bloggen!?

Idag vaknade ja klockan 07:10, åkte till skolan, umgicks med två sköna typer Koffe och Jonathan (babe) XD
Nu är det bara 2 dagar kvar i sommarskolan, skönt!

Och igår var det sjukt kul, men syster Linnea, vi tog bilder i en gammaldags klänning, fina kort blev det!
(kanske kan lägga upp någon här, om ja kmr på hur man gör) ...

Just nu sitter jag hemma, är sliten, och skulle igentligen träffat Robert, men han skulle vara barnvakt :)
Så nu vet jag inte om ja kanske ska hitta på ngt annat..?
Och igårkväll så fick jag reda på att Yes hade kommit hem från Norge :D men hon kunde inte ses idag, och jag är nog upptagen onsdag/torsdag :( och ja drar till Frankrike på fredag, skönt de iaf!

'' I don't know what to do about this?''

Kommentarer
Postat av: matilda . se

Hoppas du får en kul dag ^^

2008-06-25 @ 17:26:31
URL: http://www.matilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0