fest :)



ikväll var det alltså den stora festen. Som har tagit veckor att planera. Och det blev lyckat som bara den! Det var jättekul, mycket folk, och jag frida,Robin, Elin och Malin serverade och busade runt i köket ;D Det blev en massa Roliga tal som man skrattade mycket åt! Min lillasyster Elin höll ett mycket bra tal, och ja börja gråta. Jag sjöng tears in heaven och de gick bra, fast var så nervös. Robin var den finaste killen som fanns på jorden den kvällen. han var så underbart vacker, i sin skjorta och slips. Blev kär på nytt. Vi dansade hela natten, och de drack mycket. Jag och robin drack med :) Och så vill jag tacka frida för att du hjälpte till tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0