lördag

hejhopp! min vecka har vart allmänt seg, ganska mycket plugga och annat trassel, men som tur är har jag iaf hittat min Med.Gr bok! fuck yeah lixom. igår fyllde Emil 17 år, grattis fladder ;)
Igentligen skulle han haft fest igår kväll, men de blev inget. Så jag tränade som vanligt och sen åkte jag hem till Robin och hade mys. Vi kollade på en film med Jim carrey, den var mysko men bra. Efter det låg i i sängen och gjorde lite andra aktiviteter,när ngt helt plötsligt åkte i golvet, det var chips skålen som hade ramlat i golvet.. lyckat lixom! Och ikväll ska jag gå på fest, för idag ska vi fira Emil! Ska gå med mina sötnosar i klassen :) Får se om Robin också följer med. Nu sitter jag i hans säng och skriver detta, och idag är de dop för två små nya släktingar. Rakel och Hanna. Nu ska ja göra annat.

Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0