sjuk

igår fick jag ont i magen när jag kom hem, och sedan fortsatte det hela natten. Så idag är jag hemma, har precis bytt lakan i mitt rum, känns bra. Tycker inte om att ha smutsiga lakan. Kvalster och shit :o
Jag är trött som bara den, och imorgon är det jakt med familjen. Och sedan ska vi få gäster från Gävle, men jag vet inte för jag kanske skulle sova hos Robin, han kanske får komma hit ist. Idag ska jag läsa min svenska bok, plugga Med.Gr och matte. Och antagligen blir det en massa lost också. de är bra just nu!


jag försöker göra en massa saker för dig, som gör dig glad. Men du gör inte samma sak till mig.



jag är lite besviken på dig, jag vill att du ska visa mer att du älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0