söndag,

Nu sitter ja i Robins säng, och kollar på desperate housewives. Det är bra, men det här avsnittet var så sorgligt. Så tog jag en dusch, de var skönt. Och ja ville gosa med Robin, men han sitter och spelar wow. Kommer nog aldrig förstå mig på det spelet.. De tar ju aldrig slut! Kul med ett spel som aldrig tar slut, jag menar. Fan va segt att typ aldrig uppnå ett mål?
jaja watever. I veckan så blir det mycket plugg.. Segt, får se om man hinner med ngt kul också, många som jag skulle vilja träffa! Jag är trött, vill att det ska vara fredag. Och nästa helg så kommer nog mina vänner Fsik, Hg och pata! :D
Ska bli så jävla kul om de blir så, har inte träffat dem på så länge. För ja ska ju inte åka till Storhågna i vinter där ja och mina grabbs brukar umgås. För ja ska åka till alperna. Aja nu pallar ja inte skriva mer. Btw snart är de jul hehe.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0