trött Söndag,

I fredags så skulle jag ha åkt på fest hos Emil i björklinge, med Maria, Emelee och Millan, dom är härliga! :) Men de blev inget, för Emil hade blivit påkörd av en bil! Jag blev helt chockad när jag hörde det! jag bara va!?
Och jag hade gjort mig mycket fin och allt. Så blev det inget. Men som tur var så hade emil klarat sig mycket bra, han hade ont i revbenen och så, men inget brutet! En jävla tur det. Och han som hade kört på Emil bara körde därifrån :S jävla idiot...
Så kvällen slutade med att jag tog 115 till Storvreta och till min man, han tyckte jag var vacker. Jag var där i ca 40 min sen åkte jag hem ,  kollade lost, och senså gick jag och la mig, Sköönt!

Min Lördag var nästan helt bra. Föurtom en sak som hände mitt på dagen som jag blev jävligt arg över (maria vet, haha!) (och Robin) Jag lagade mat det blev potatisgratäng, kött, bea-sås och till efterätt Äppelpoaj! Det blev en mysig middag, jag och Robin satt ensamma i köket och småflirtade med varandra. Och sedan kollade vi på Bond med familjen, den var bra! Efter det när klockan var runt 23:30 så hade jag lovat Robin att vi skulle kolla på en skräckfilm (jag hatar skräckfilmer, drömmer mardrömmar!) Som hette The Eye. Den var obehaglig tycker jag, men inte den läskigaste jag har sett. Sedan porrade vi lite, och gick och la oss. Men jag sov inte så mycket för att jag var rädd :(
Sedan vaknade jag upp på morgonen med min mys. Och vi har slappat hela dagen och kollat på lost! Och nyss pratade jag med Tora, men hon var med Andrew så hon skulle ringa mig senare! Så skulle jag ha lekt med Robert idag, men ja ska plugga och han skulle till sin farmor på middag, så de blir nog på torsdag ist! :)

Puss på min helg, även fast allt inte blev som planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0