buuuu!



Där blev du riktigt rädd va?

Min dag
Har vart helt ok, men mycket fladdrig! Den började bra med Basket på idrotten, jag gjorde 3 mål. Nice! Whos the best lixom?
Efter de så var de lunch. Åt med Lina och Halbast. Sedan hade jag vård och omsorg, jag tycker det är kul! Och så fick jag VG på mitt senaste prov, typ ''Pengarna dom bara rullar in de går bra nu''
Så skulle jag till tandläkaren klockan 13:00 så drog från svenskan, åkte dit allt var bra, nu behöver jag inte komma dit ngt mera, vet inte om de är tråkigt eller inte?

Sedan skulle jag dra tillbaka till skolan och ha spec matte med Emo- Emil och Maria :)
Men bussarna fuck that, alla bussar var helt fel.. Åkte helt fel, och sprang och letade efter bussar i typ 40 min.. Tillslut fick jag ta 8:an till Grindstugan, och så SPRANG jag därifrån till Lundellska de var ganska långt att springa. Men de gick lätt och bra! Kände nästan för att ta en joggingtur :o
Hade spec matte sedan drog jag hem til min man Robin. Vi åt sockerkaka gottis! Sedan följde han med mig till Tåget, Puss älskling <3

OCH när jag kommer hem så har pappa köpt en Dell skärm till mig, vet inte hur många tumm de är.. MEN den är stor! Och as snygg :D Tack pappa<3

Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0