jadu



Min dag kommer väl vara som alla andra vanliga. Ush vill bara sova, man kanske ska vara ''sjuk'' imorgon?
men då får jag inte träffa min Robin, vill nog vara med honom då.

Min helg var helt ok!
Den började med Therese på fredagen ;) hon dansade Ragga i mitt rum!
Sen på lördgagen så var det Björn Gustaffson, Soran, Özz och Måns med Linnea och elin, Så jävla kul var det!
Sen var det skumparty på fyrishov, det var kul, fram till jag fick ont i magen och missade skummet och åkte hem till the one end only Robin!<3

Jag får en fladdrig känsla i magen när jag tänker på dig! Jag ör tokig i dig. När ja kommer hem till dig så känns allt bara så rätt! Tack för du är min.

Och igår blev ja Irriterad och ledsen på en person, kändes inte som den personen som jag känner alls, ble förvånad på ett dåligt sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0