PARTY!



Ja jag nämnde ju i tidigare inlägg att ja skulle på fest med min vän Tora, älska namnet speciellt precis som hon är :)

Vi fixade oss och satt i cam och sa vad man tyckte om kläderna m.m Tora var snygge! ;) Vi drog in till stan med tåget, och så tog vi 8:an till Bellman, de var Toras polare Majas pojkvän som hade festen. De roliga var ju att min morbror bodde i de huset där vi skulle på fest på. Så ja gick dit och pratade lite.

Efter de så gick vi till festen, de var hög musik och dunk dunk. De var ganska många människor, vi tjejer höll till i ett rum och killarna satt i köket och drack öl. (tjejerna drack cider) hehe.
Det var trevligt folk där, vi dansade och satt ute på balkongen och där rökte alla, förutom jag. Ja drack inget den kvällen fett duktig!  Han som hade festen deckade i sitt rum, så maja stod för att inget skulle bli förstört. Och de va någon som spillde starköl på min kofta XD lyckat.
Sedan sprang jag och tora till bussen som vi precis hann med :p Åkte tåget hem och toras pappa hämtade, så kom ja hem och så ringde ja min man robin <3


OCH IDAG FYLLER MIN PAPPA 50 ÅR!
OCH MIN MORMOR FYLLER ÅR! Grattiiiisss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0