Äkta eller inte?

Hej, nu sitter jag i skolan och har snart svenska, ska prata om ' Earth hour' jag satt precis och läste kissies blogg. Och hon ska operera brösten, vilket jag tycker är sorgligt. Hon ser ut att ha stora bröst endå. Jag tycker att man ska försöka acceptera sig själv som man är, man behöver inte lägga sig under kniven för att ''duga'', ellerhur? Alla tjejer har bröst, stora eller små visst, men dom är fina endå. Vissa killar fattar inte det, utan tycker att större bröst är ett ''måste'' men det är det absolut inte. Det finns killar som föredrar mindre eller lagom bröst, för jag menar hur snyggt är det med sånna bomber som Pamela andersson? haha hon ser ut som ett skämt. Samma med andra unga tjejer, visst jag skulle själv vilja ha lite större bröst, men dom kanske växer till sig haha! Men man får acceptera så som man ser ut.

Vet inte riktigt vad ja vill säga med detta, men försök att tycka att du själv duger som du är ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0