Busfrö



Hej!

Idag mår jag bättre, men känner mig helt slut. Konstigt när man bara har legat hemma.. Men kroppen jobbar hårt för att bli av med virus, så de är väl därför. Idag vaknade jag av ett sms från Robin, haha den busen som visste att ja skulle vara hemma var bara tvungen att väcka mig :> Jag vaknade, men sen somnade jag om och sov till 12. (haha, vad hände med 12?) Idag har jag badat, försökt att plugga, och kollat på Tv. Tror jag ska gå till skolan imorgon, ska försöka. Har ingen feber just nu iaf. Gud va intressant de måste vara att sitta och lyssna på hur jag mår, haha.. Men jag har inget bättre att skriva om, eftersom att de är inte så mycket som händer för mig just nu. Eller jo en del, vi ska riva upp golv här hemma, måla om. Och snart är de sommarlov (eller ja snart och snart..) men endå, inte så långt kvar. Sen den 11 maj har ja och robin vart förlovade i 2 år, sen den 20 maj så ska jag på Birdie, Sen den 24 maj blir min kille 18 år! :o sen den 25 maj så ska robin mönstra för lumpen.. känns sådär, men ja vill ju att han kommer in för att han vill. Men endå vill ja inte vara borta från honom i 11 månader. Hur känner ni för lumpen? Robin ringde mig på dagen också, älskling. Han tyckte att jag skulle cykla till honom :p

Nu sitter pappa i mitt rum, och berättar om olika ''förhållanden'' ska skriva upp va han läser

Såhär tycker pappa att jag Och Robin är :
- Lambo = Par som har ett mycket lamt förhållande
- Limbo = Par som lever som klistrade vid varandra
- Kärbo = Förälskade


Och detta tycker pappa att jag är:
Muggbo = den som tillbringar väldigt lång tid i badet, framför spegeln och på toaletten (A)
de kan ju stämma.

Det var lite roliga saker där, fanns många flera. Nu ska jag gå ner och kolla på Tv, Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0