Fest hos Tora!

På dagen igår var jag med Therese, vi tog det lungt sen bakade vi kladdkaka och åt ute i solen <3 Gott. Sen åkte hon hem vid halv 5, hon skulle jobba runt 23:00 till 4 på natten, hoppas att det gick bra! Efter hon hade dragit klädde jag på mig och cyklade iväg till Tora. Där satt vi tjejer (dom som hade kommit då) och hade det trevligt! Sen kom min man vid halv 9 tiden, han blev den första killen som kom. Hoppade på honom när han kom till dörren och hånglade upp honom (A) det var så mys att ha honom där <3 Kvällen blev bra, rolig! Robin körde mig hem på pakethållaren sen (ont i rumpan idag, haha) kom hem runt 2 tiden, sen somnade vi vid 3. Sov inte alls bra, och idag är jag trött och känner mig inte helt hundra.


Jag hade min body på mig


Sen satte jag på mig min nya kjol ;)


Och sen mina jättehöga skor!

Bilder på dom andra tjejerna kommer sen! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0