Härlig dag




Nu har jag kommit hem från baby, och är så trött. Ska nog snart gå ner och dricka lite te och börja plugga lite. I fredags gick jag i skolan, sedan efter skolan gick jag på stan med några vänner och fynade lite saker! Ett par brillor, strumpbyxor, en klänning, trosor och foundation! Det var mysigt, och vi käkade glass. Sedan träffade jag Emelie, äntligen! Så tränade jag, det gick ganska bra. Efter det kom mamma och hämtade mig, så hämtade vi upp Therese också! Hon skulle sova hos mig :)

Vi kom hem runt 6 tiden, och åt mat. Sedan satt vi och pratade i mitt rum ett tag, och hon sa en så snäll sak till mig, ville börja gråta. Tack, du är verkligen min bästa vän. Sedan sydde mamma in hennes två Supersnygga studentklänningar! Det blev så fint! Du är verkligen en riktig partypingla i dom! ;> Sedan kollade vi på Dude where's my car? den är så rolig! DUDE IT'S A LAMA! haha.. Så somnade vi runt 1 tiden.

Och på lördagen på morgonen vid halv 11 började jag färga therese hår, och det blev bra! Tur att jag lyckades med det. Sedan satt vi och solade, sen åkte hom med mamma mamma hem för hon skulle till stan vid 1. Då satt jag och solade i 30 min, och jag blev förvånad över hur stor skillnad det blev! Men de är inte så snyggt att vara vit om tuttarna, så ja får nog sola utan topp nästa gång (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0