härlig helg

nu är helgen nästan slut igen, varför går dom så fort och vardagarna bara sniglar sig fram!? Ush.. Jag och Robin hade det supermysigt igår, lagade tacos badade och kollade på Good luck Chuck. Den var bra! Vi la oss runt 12 och vaknade runt 12 :p haha. Har segat oss framför tv:n idag, och han åkte hem för typ en timme sen, du är den bästa.

Nyss satt jag och läste om kissies bröstoperation. Så gick jag in på en sida, och det står att '' tjejerna blir allt smalare, och brösten allt större'' vilket jag tycker låter sjukt. Vad håller allt på att ta vägen? Snart går väl alla med plast-tuttar och är fejk. Det är ju tur att det är typ 50% av killar som gillar lagom och den andra delen gillar det fejkade. Hoppas att det förblir så, så man slipper känna sig helt platt.. Och att man inte duger, visst ja skulle inte banga på att ha lite större bröst, men dom växer ju än, hehe. Men man ska väl inte behöva operera sig endå, shit. Kan inte låta bli att haka upp mig på plastikirurgi, det har blivit allt för vanligt. Jag tycker det är synd att allt fler vill '' ändra '' på sig.

Nu ska jag gå ner och räkna matte.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0