Hjärnan slutar aldrig att tänka



Satt och tänkte på mig själv nyss, inte så vanligt att jag tänker just ''på mig själv'' eller jo, utseendet tänker jag på varje dag. När man står där framför spegeln med en massa blandade tankar. Ibland bra och ibland mindre bra. Just nu sitter jag i mitt rum i min nya skjort-klänning,en ruffsig toffs och helt utan smink. (mådde så dåligt idag) har feber nu med, Great! Fick precis ett sms av Wandeby, mysigt att höra ifrån dig darling. En som jag inte hört ngt av från ett tag är Linnéa, så du kan ju ringa när du ser detta, hehe. Men iaf, idag har jag bara vart helt slapp, hemma i sängen hos min kille har jag legat. Och han har legat där bredvid, det är så skönt när man är med någon som man inte ''behöver'' prata med, eller ''behöver'' göra saker, utan bara vara.

Jag ser mig själv som en glad person, som oftats är glad och vill hjälpa andra. Andra går före mig, och hur jag mår. Det ser jag som en bra egenskap, men ibland är det dåligt för en själv dock. Jag kan vara blyg, tro det eller ej. Men det händer sällan, ni som känner mig vet jag inte vilken bild ni har för mig. Om ni känner mig som jag känner mig själv så vet ni att ni har den rätta anna. Ibland förstår jag att folk kan uppfatta mig lite som en fjortis, en översocial person. Men det är inte alls rätt, vilket är tur. Man vill ju inte vara som typ Kissie, Hej jag älskar mig själv (hela tiden) Det är en bra egenskap det med, men i en viss mängd! Satt och läste tidningen Chic för ett tag sen, jag gillar dom kända tjejerna som älskar sina kurvor! Go girls. Tyra Banks är en av dom och Jessica Simpson, dom är vackra med sina kurvor. Tycker modevärlden borde vara så :)

Nu vet jag inte riktigt hur det här inlägget blev, men som sagt. Sitter man själv i sitt rum och inte är trött, vad ska man göra?

Nu ska jag försöka sova, Puss godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0