I just want you to hold me in your arms

Godmorgon! Idag sov jag till 12 så sjukt skönt! Och nu sitter jag och lyssnar på min favorit låt sen igår, Starlight! Den är så mysig. Nu sitter jag i min säng, i en t-shirt och är slapp! Väntar på att Robin ska komma, vi ska bubbelbada! Sen ska vi laga tacos, och vara själva hela kvällen. Mina föräldrar är i Örebro och lillasyster sover hos en kompis! Life is good. Nu sitter jag också och pratar med Robert på msn, trevlig kille dedär. Satt och kollade på lite gamla bilder, ibland skulle jag så gärna vilja spola tillbaka tiden, så jag fick vara med om allt dedär gamla igen. Skulle göra vad som helst för att träffa Farfar igen, och säga hur mycket jag älskade honom. Man kan ju alltid drömma?


Här är från ett bröllop i Frankrike, Jag,Linnéa, Elin och Louise! så fina vi var.


Jag lussade för farmor och farfar!


Farfar och Elin, så fint kort. Sådär minns jag min farfar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0