Måndag



Det var lite kul imorse, för jag vaknade upp och trodde att det var fredag, haha. Sen kom jag på att det var måndag, då kändes det líte jobbigt. Men idag har det vart en rolig och bra dag hitills, det var en rolig lunch skrattande och roliga bilder.Kommer upp på bloggen imorgon! Det var brandlarm i skolan också, alla fick gå ut så kom det en brandbil. Men det visade sig att de inte var ngt, utan bara en övning. Som vanligt hehe.. Idag slutar jag runt fyra tiden sen ska jag till gymmet och bränna fett haha, sedan ska jag sova hos R! ;>

Jag gillar måndagar nuförtiden, för då brukar ja alltid sova hos honom, men idag är det för att dom som vi anlitat ska komma och riva upp golv idag. Lite segt >.<

Nu ska jag försöka göra en powerpoint presentation om bröstcancer! glhf till det.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Är du ett fan av Twilight så måste du bara gå in på min blogg och kolla på sjukt fina Twilight-skor man kan beställa av en duktig tjej, kommentera gärna och säg vad du tkr! (:

2009-04-28 @ 17:32:19
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0