mäsk = människan socialt och kulturellt



Nu sitter jag i skolan och har Mäsk, det är inte så roligt. Nu sitter vi och pratar om kulturkrockar. Idag är det en seg dag, till kl 16:15, gillar inte tisdagar. Vaknade upp med Robin imorse, jag ville inte åka till skolan men man måste. Idag ska jag åka hem och plugga, tänkte lägga mig tidigt också. Jag är ganska skoltrött just nu, varför lägger alla lärare allt innan och efter loven!? de är inte bra alls, så stressigt alltid. Snart går man väl in i väggen. Jag hoppas att jag och Therese kan ses snart, och imorgon ska jag träna badminton, äntligen! Igår gymmade jag, gud vad skönt det var att röra på sig! Och snart är det sista april! Hoppas att det blir lyckat ;)

Jag tänker ganska mycket på i sommar!
jag ska ..
 
1, Åka till Cannes (frankrike)
2, Åka till Polen med älskling
3, Försöka sommarjobba
4, Jag ska åka till gbg (sommarstället)
5, Jag ska gå på Liseberg med Robin, Tora och andreas!
6, Jag ska gå på Coldplay med Robin <3

Det låter väl som en toppensommar!? :D puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0