Nu känns det att våren kommer!

Hejsan!

nu sitter jag i mitt rum och är hungrig, mamma är påväg hem med maten! Får inte äta för pappa nu, bara för de snart är mat. Nu ska ja prata lite om igår, igår mådde jag bra, var en aningen trött bara! Åkte till skolan, var där till kl 11 för då slutade vi, skönt. Gick ner på stan med Maria och hennes polare Carro, vi gick til Cupido och köpte en sallad och satt oss nera vid ån och åt i solen! Lite kallt var det. Efter det gick jag till Cissi och klippte mig, det blev bra! Toppade bara lite. Efter de köpte jag en svart kjol och en ny mascara. Sedan åkte jag hem till Robin och städade hans rum, dammsög och tvättade golvet och böt lakan! Sen la jag mig ner och vilade tills han kom hem. Sedan kom Linus och Linnea (robins äldre syskon) vi skulle fira Linus för han hade tagit körkort! så grattis! :>

Idag hade vi dans på gymnastiken. Men jag mådde inte alls bra efter lunchen, så jag åkte hem efter sista lektionen och sov i 3 timmar. Nu mår jag bättre, men är trött och hungrig. Har pratat med min pojke i telefon idag också, han är så mysig! Nu ska jag gå ner och duka.


Mina kläder igår, jag brukar alltid ha svarta kläder. Men igår hade jag bara ljusa kläder!
Sommar-Anna är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0