PÅSK LOV!

 hejhej, klockan är nu 00:31 och jag är tröt som bara den! Idag var en bra dag, skolan sen stan och årets första glass med Jull, Lisa och Louise! Gottis. Sen träffade jag Gustaf på stan också, trevligt! Sen köpte jag ett par skor, kanske tar bild sen. Sen åkte jag hem med Therese och pappa, vi åt tacos och sen singade vi mitt hår, de blev bra! Nu sitter Tora och får i hårförlängning av Therese, Hon har suttit där i ca 3,5 timme nu tror jag! Jag funderade på att göra det själv, men nu vet jag inte om jag orkar att sitta sådär länge, haha får räcka med slingor för min del idag iaf. Så såg jag Twilight för första gången idag! Den var bättre än vad jag förväntade mig! Kan gärna se den igen, den var superduper! Och imorgon blir det fest hos Tora, hoppas jag orkar vara pigg bara XD jag vill sova, är typ den mest kvällströtta människan jag känner.. Negativt i vissa sammanhang. Ska festa med min älsklingskille imorgon också Robin sen ska han sova hos mig <3 Nu sitter vi och kollar på E, och ska nog snart sova :p


som sagt, sommar Anna är på G! Skinnjackan på.


Mitt hår, lite dålig bild.


Tora när Therese står och fixar!


Therese och tora :)

Nu är håret klart, det blev as nice! Är sugen själv, men jag är för lat (A)

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0