puss



Ja, nu har jag kommit på att jag har fått influensa! Rooooligt. Är så sjukt trött på detta. Igår var jag helt deckad kändes det som, orkade inget. Kollade på Robinson med mamma och Elin, jag gillar inte billing, han ser fyfan inte klok ut haha. Första gången jag såg det, det skulle inte vara kul att bo i ett träsk.. Idag vaknade jag vid halv 9, men tvingade mig själv att somna om, så det gjorde jag tillslut. Idag måste jag plugga Medicinsk grundkurs som jag struntat i för jag har mått så dåligt. (mår dåligt nu med, men måste göras) Ska nog göra det efter detta inlägget, sen ska jag bada och göra mig så fin som det går, ser förjävlig ut.. Ska till Robin ikväll, mysis. Smitta ner honom lite (A) En sak till som gör mig ganska arg är den här nya lagen om att man inte får ladda ner! Det suger -_- Och igår satt jag och Robin och försökte leta efter en sida på internet där jag kunde kolla mina serier, men då står det '' Denhär videon är inte tillåtet i din stat '' man bara Va!? vafan är de för skit att man bara ska få kolla i United states? 

jaja nu ska jag plugga.. Take care, pussy!  :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh! jag blir lite kåt av dendär bilden (A)

2009-04-13 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0