Saker blir inte alltid som planerat.

Anna <3 Robin



Hejsan!

Hoppas alla mår bra, jag är iaf frisk nu! Men det blir ingen träning imorgon iaf, min hosta är inte över än. Vill inte bli sjuk igen, så tar det nog lite lungt. Idag har jag vart i skolan, på bara två lektioner. Sedan efter skolan drog jag ner på stan med maria ett tag, pussis på henne. Sen åkte hon hem och jag träffade Robin på stan, han var en gosis idag. Han bjöd mig på fika, sen drog vi hem till honom och hade det bra. Men bara i ca 20 min för sen kom min mamma. Han var så söt och inte ville släppa mig, han var pusstokig! :D det gillar jag. Sen åkte jag hem och åt middag med min älskade familj, och nu håller dom på att grejja där nere igen, känns som att detta är ett evighetsprojekt!

Sedan började jag att kolla på ' hjälp jag är med i en japansk tv-show ' det var väl inte så bra precis.. Så jag gick upp hit ist, och fick väldigt tråkiga nyheter. Är arg men mest ledsen, saker blir inte alltid som planerat.. Men jag tycker det är lite dåligt, för det är inte första gången detta händer. Och jag trodde verkligen att detta var bestämt, och jag har längtat så länge. Men nu ser de ut som att allt skiter sig! Tråkigt tycker jag.

Men nu ska jag göra ngt annat, kanske läsa? vet inte. Ser fram emot helgen, det kommer att bli mys.

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0