skolan + killar som gillar att taffsa



Nu sitter jag i skolan, och fekke lisa visade just mina trosor för killarna i klassen :o haha, hon är crazy! Nu sitter vi och tar det lungt, ska snart ha matte. Våra killar i klassen är också crazy, dom står och tar på varandra.. Vet inte riktigt vad man ska säga om dom, dom verkar att gilla att taffsa på varandra. Idag ska jag gymma, sen ska jag sova hos robin. Hoppas att kunna räkna lite nu sen dra på en gång. Idag har vi haft sega lång lektioner.. Bara genomgångar och anteckna. Nu sitter jag och fryser, för de är skitkallt i skolan! blä. Nu verkar de som att Tora, Andreas, Jag och Robin ska gå på Liseberg i sommar!! Toppen :D Men nu ska jag räkna matte,

pusshej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0