Stockholm :)

I måndags och Tisdags var jag i Stockholm. Med mamma och elin, så träffade vi Christina, Bella och Lars från Göteborg! Vi gick på Museum och åt god mat. Min familj sov på Hotell Adlon, det var ett mysigt hotell. Vi var på ett museum med en massa roliga saker att göra! Jag och mamma åt Nachos, men elin mådde dåligt så hon följde inte med. Det var trevligt och bra, 2 toppendagar i Stockholm.


Gamla bilar och tåg och saker :p


Elin var huvudrätten :p


En häftig bil!


Kaknestornet


Den som var mest avslappnad  vann, för kulan åkte mot det hållet.


Mamma på Tacobar :)


Jag i provrummet.


Min nya jacka :D


Och min skjorta. Med fina detaljer på, en större bild finns på bdb


Här är en video, som är lite rolig det är mamma och Christina :)


Nu ska jag kolla på Sandor/Ida med mamma, ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0