Stress!!

   Hejsan! Sitter i mitt rum och lyssnar på en rolig låt. Bulleribock med Kalle Baah, Robin som kommer med roliga låtar att lyssna på! Idag var det den segaste dagen ever! Igår gick allt så fort, och dagen var så bra, Och idag sniglade sig allt fram. Ush hatar när det är så. Men ibland blir man rädd att när livet bara springer iväg i en jävla fart! Ringde till Granbommen nyss också, ska försöka få sommarjobb där. Hoppas jag får det när robin är i Kanada! Satt nyss och kollade min kalander, och det ser inte kul ut + att det är flera saker som läxor och så som inte är inräknat där. Palla! Hur ska jag hinna med allt? är sämst på matte också, och jag hatar prov och speciellt nationella proven blir alltid så nervös! Och jag känner mig sjukt stressad över allt detta.



Och då kom jag att tänka på Paris Hilton, hon slipper ju att plugga och gå i skolan. Har allt på ett silverfat. Men man behöver inte vara lycklig för det, ellerhur? Men lite skönt skulle det vara ibland. Ibland drömmer man om det.



 
Då skulle jag kunna köpa en Iphone 3G med 16 gb.. För min mobil suger verkligen, den bara trasslar!! och jag menar just nu har jag det inte så bra ekonomiskt. Måste köpa 18 års presenter till min bf som fyller 18 i maj! :o

Eller varför inte denna skönheten? Rosa, mysigt. Lika färg som min älskling till dator! Puss på dom :* Och så är jag lite avundsjuk på Robin, för han ska nog köpa den svarta telefonen! Då kan jag iaf få hålla i den (A) haha! jaja nu tillbaka till verkligheten, alltså plugget.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Nora

Trevlig och intressant blogg, snygg design också, tjejen:)!

2009-04-22 @ 10:54:43
URL: http://stortolitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0