yesterday

Hello, tänkte skriva om igår. Igår var de måndag igen, men de är bara 3 dagar denna vecka så de kändes endå nice! Gick till skolan, pigg och snygg, eller? Nah trött var jag iaf. Gick i skolan hela dagen, sedan drog jag mig ensam till gymmet (men de är skönt att gymma själv) Tora ville inte gymma så det blev så. Det gick bra, sån träningsvärk idag! nice, då känns de att man har gjort ngt bra. I skolan hände en sak på klassrådet, det blev brandlarm! :o haha men de var bara övning tydligen (som vanligt) så alla fick gå ut och stå där ett tag, och då spenderade vi tiden på att ta kort! :>
Mina girls var lite busiga idag, och taffsade som bara den! haha kul dag tjejer.

Efter gymmet drog jag till R och sov där, mys det med!


Brandbilen :o


Glada tjejer! (typ, hoppas skolan brinner?) haha!


Emil provade Millans jacka, shtiiligt? ;)


Gissa vem jag är? XD


Jag och lisa passade på att fota!


Jaga julia för att ta på henne rumpa!!


Emelee körde på en skön stil i klassrummet sen, skön tjej dedär!

Kommentarer
Postat av: FEKKE

HAAHAHAHAH emelee!

2009-04-28 @ 20:03:40
Postat av: E.Persson

Palla bilden på mig haha xD :)

Fladder !

2009-04-29 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0