You don't know what you got until you missing it a lot



Hej alla söta saker!

Idag har jag vart seg, men endå gjort lite nytta. Idag har det också vart en ''prata i telefon dag'' har pratat med, mamma, pappa, Therese, Robert, Robin, Tora, Patrick :> Gillar att prata i telefon, det är roligt när man inte träffar den personen som man pratar med så mycket, så de är tur att telefoner finns. Imorgon ska jag gå till skolan, och förhoppningsvis har jag inte ont i huvudet inatt och kan sova. Imorgon är det skola, sen har jag bestämt mig för att gå på specialmatten! Annars blir de smisk på mig. Ska till Robin efter skolan, sen ska jag hem. Och på fredag ska therese komma hem till mig, ska bli mysigt! Så ska jag äntligen träffa Emelie på träningen <3

 Så vill jag säga att jag saknar min farfar, och att han var bäst. Och en sak till som är bra att jag har fått 2700kr för min skinnjacka som blev lite trasig, och för ''sveda och värk'' när vi höll på med mina sår efter moppe olyckan hemma. Så de känns najs! Men kanske kommer få för mina ärr också, om dom är kvar i augusti (vilket dom garanterat kommer att vara enligt mig) så hoppas på det att jag får pengar. Men jag skulle vilja att dom var borta ist för att få pengar..

Nu ska jag plugga mera, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0