02b, yeah!

Hallå! <3

Har inte haft någon tid till att blogga, sorry! Skolan började igår, det var ganska skönt. Känns som jag är mera redo denna terminen, redo att göra bra ifrån sig. (hoppas jag!) Och idag hade jag sovmorgon, skönt! Varje fredag, kommer gilla. Åkte moppe och tåg som vanligt, och tillslut buss! Hade bara 1,5 lekion idag, hehe. Så jag slutade kl halv 1, drog ner på stan och käkade sushi på Cupido med Lisse, Jull, och Louise! Så sa jag en så dum sak (blondinen liksom, kändes så)

Anna - Jag gillar mera sushi med bara ris i mitten och såntdär sjögräs runt ni vet?
Dom andra - aa
Anna- Det är ju inte lika gott med typ fisk på riset (hade typ mest av den sorten...)
Jull - Meh, du har ju fisk på?
Anna - men nej.. Detdär är ju inte fisk, det är ju Lax!?
Dom andra - HAHHAHA!

Tog ett tag innan ja fattade va dom skrattade åt, såklart är fisk lax.. OCH jag vet det igentligen, Okej? (A)
Det var dagens.

Efter det så träffade jag min kära Therese! Vi fikade och pratade på storken, älskar dig tösen! alltid lika mysigt. Sen så gick vi skilda vägar, och jag tog tåget till Knivsta till Lisse. Louise fyllde 17 år idag, Grattis!! Så vi bestämde att fira med en ''tjejkväll'' hos lisse. Vi satt och pratade i flera timmar, lämnade inte matbordet. Och hennes två bröder var med, så sköna dom med! Så det var en toppenkväll, verkligen. Måste göras om.
Och en till kul sak som julia sa på tåget hem (lite kvällströtta ni vet)

Louise - gud, jag fick helt plötsligt ont i huvudet!
Jag och Julia - okej, ajdå
Julia - Du kan ju lyfta lite på luggen?
Alla - hahahahah, som att det skulle hjälpa!? :D

Det blev ganska mycket skratt åt det med kan jag säga, haha!

Och imorgon är det Coldplay med Robin! ska bli toppen <3



Jag och Lisse!


Julia och lisa håller alltid på med ngt kul :p



Halbast hittade en liten groda :o



haha :D



Lisa hade ett sexgt gosedjur ;)



Jull gillade den med ;>

Kommentarer
Postat av: lisa

elaganda :D

2009-08-22 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0