Bikini shot

Eftersom jag endå inte har något liv just nu så tänkte jag att jag kunde lägga ut några bikinibilder sen i somras, det känns segt att hösten och vintern är påväg, men jag älskar höstmodet! Beställt en massa. Mera blir det nog. jag är helt varm och känner mig höngig och sjukt seg, fyfan att börja skolstarten såhär. Inte så jag hade tänkt mig. Idag ska jag väl deppa och plugga lite.



konsigt att alla har kroppskomplex, borde man ha det? palla det. Börjar gilla min kropp nu. Man måste tänka att man duger som man är.



T.ex. ja har alltid tyckt att ja har breda höfter, det tycker inte någon annan. Men mitt skelett är format så de står ut mycket tycker jag, haha. Nu låter ja fånig igen :)

Rawr, vill bada igen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Breda höfter är mycket, mycket finare än inga höfter. Det är mycket kvinnligare och sexigare med former - vilket du har, samtidigt som du är sådär perfekt smal också! Bra att du gillar din kropp tjejen, önskar att jag med gjorde det! :)

2009-08-25 @ 19:56:52
URL: http://vartduvill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0