Coldplay, stockholms stadium den 22 augusti!

Ja, nu ska jag berätta om konserten jag och Robin var på i lördags. Och det var såklart Coldplay igen! Vi åkte in till stockholm kl 3 då träffades vi på stationen och tog tåget. När vi var framme i Stockholm så gick vi till Taco bell (borde finnas i Uppsala med!?) så åt vi där. Sedan började vi promenera till stockholms stadium tog ca 30 min. När vi såg en jäkla lång kö förstod vi att det var rätt, haha. Det var så sjukt många ungdomar. Vi kom dit 17:15 och blev insläppta kl 17:30. Så vi köade inte så länge, skönt det. Alla sprang in för de ville ha en så bra plats som möjligt! Det gjorde jag och robin med, efter ett toalettbesök ^^

Vi stod ganska långt bak först och trängdes med en massa folk (jobbigt,varmt och mycket svettigt!) det var sol med. Bättre de än regn iofs. Sedan började alla helt plötsligt springa fram ganska långt, då kom vi ca 7m från scenen, fett najs! Jag tappade min kofta också, då blev jag ledsen. Men jag hittade den sen som tur var! Vi stod i 2 timmar och väntade på att förbandet skulle börja. Dom var helt okej, men har aldrig hört talas om dom förr. Dom spelade i en halvtimme till kl 21:15. Kl 21:25  kom Coldplay in, Äntligen!

 Det som var det jobbigaste med konserten var att vi inte kunde dricka på 5,5 timme!! Vi höll på att dö av törst när alla stod där och trängdes.. Dom längst fram fick dricka av några vakter.

Nu ska ni få några bilder och klipp från konserten! <3


Älskling på Taco bell <3



Står och trängs och kramas ;)



Förbandet



Massa folk :)



En luftballong ;>


Sen kom dom in! coldplay <3


nu är allt i full gång!



änglar


Yeah!


:)


Häftig bild!




bollar :)


Så bra!

Nu kommer Videor! :D



















Här har ni några videor från en superkonsert! Ljudet är lite konstigt ibland, men men. Mera videor kommer nog sen!



Kommentarer
Postat av: simone

bra blogg:)

2009-08-24 @ 19:44:17
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

asså herregud vad härliga videos Anna!!!! jag börjar fan gråta:D<3 dom är så jäkla underbara!

Jätte fin blogg btw!<3

KRAM

2009-09-11 @ 22:35:03
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0