Hata regn

Skulle åka in till stan idag runt 2 tiden, och det var varmt och soligt ute. Så koftan åkte av, ångrade att ja inte hade med mig solbrillor. Men när jag började närma mig uppsala började regnet ösa ner! Och värre blev det. Det var inte kul att springa från bussen i det regnet.. Jag skulle göra laser idag kl 3, så jag gick dit.

Men så fick jag inte göra det för jag var för brun, haha ^^ Det har jag glömt att säga om laser, att lasern blir upphettad i ca 70c, och om man är brun så kan man få pigmentfläckar (dom går bort) eller så kan man få som blåmärken. Så jag fick inte göra det idag, lite segt! Men ska göra det om några veckor. Nu är jag hos baby, åker hem sen ikväll.

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

jag lär ju aldrig räknas som FÖR brun haha :D

2009-08-17 @ 20:29:15
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0