Laser


Det är ungefär sådär det ser ut.

Ja fick några frågor till om laser. Så tänkte svara på dom nu. Jag har gjort 2 behandlingar nu, och nej jag är inte klar med behandlingen, kan behöva 1 eller 2 behandlingar till innan det försvinner helt! Nej jag har inte fått några biverklingar av lasern, man kan bli lite öm efter behandligen men det går över efter någon timme. :)

Jag använde nog den vanligaste av laser som heter Alexandritlaser, finns att läsa om på internet! Varför jag valde den lasern är för den är säkrast och vanligast när det gäller hårborttagning och att ta bort acne. Så fråga gärna mer om de är flera fråor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack. du är underbar som är lojal mot dina läsare (= en siiiiista fråga nu bara.. är det någon åldersgräns?



taack så hemskt mycket för tipsen ! du har en evigt trogen läsare på din blogg nu. älskar ditt utseende också btw ! :D

2009-08-06 @ 23:09:06
Postat av: Anna

tackar så mycket anonym!^^ skulle vara kul att veta vad du heter också? :)

2009-08-07 @ 11:48:41
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0