Sovdags

Idag gick jag upp kl 6, *gäsp* trodde jag skulle vara trött hela dagen! Men det var jag inte, jag var ganska taggad! ^^ hade en rolig dag i skolan, fick ett fett bra schema! :D det såg ju helt hopplöst ut från början stod 8:30-16:30 4 dagar av 5, haha.. Man bara *pang?* men sen så var de många som gick bort, så nu är det asnice!

 Vi spelade kubb, och visade runt några som började i ettan. Slutade kl 1 och åkte in till stan med ''The blonds'' hehe. Vi gick runt och kollade. Sedan kom min älskling till stan så åkte vi hem till honom, mitt lilla smultron hehe <3 Sen gick ja till tåget halv 8 och åkte hem. Och nu har jag letat fram nyckel och hänglås och kolegieblock! I'm ready! känns de som iaf.. Sen beställde jag en ny jacka på H&M som jag tror kommer passa skitbra! Nu vill jag bara sova, och imorgon ska jag träffa Therese! Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0