Ulf 50 år!

Godmorgon :)

idag är jag trött och sliten haha, igår var vi på Ulfs 50 års fest! Det var superkul. Hade mina underbara barndomsvänner där såklart. Vi spårar alltid haha, i like it. Vi åkte först hem till Louise och Linnea, och övade på våran dans! Det gick bra. Sedan åkte vi till Skarholmen där middagen och festen skulle vara. Det var jättefint där! Och min pappa stod och välkommnade alla, han var toastmaster ikväll (lite nervös var jag över detta, haha) Middagen var supergod, 3 rätter. Vi drack vin och champagne och hängde i baren, haha ^^

Pappas tal blev superkul! Alla skrattade åt det, trodde inte ens att han hade förberett ngt, men det hade han visst! Det var flera fina tal också. Är stolt över min pappa, det gjorde du bra. Vi andra sjöng och dansade också! Fett kul var det, men vi blev nervösa innan, men det gick toppen :D Sedan efter middagen blev det dans, först var det lite konstiga låtar, men den blev det bättre! Jag tycker kvällen blev lyckad, och vill säga tack så mycket för en underbar kväll! :D


Ulf (födelsedagsbarnet) och Anita :D



Jag var taggad!



Felix och Louise!



Felix, Riklad och Adrian :)



Daniel, Felix, Jag, Linnea och louise :)



Jag och Felix :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0