Liseberg igen ;)

Godmorgon. Nu är jag utvilad, fast endå ganska trött, skulle kunna sova ett tag till tror jag. Iaf ätit frukost och tänkte att ja skulle styrketräna idag. Vädret är mulet och tråkigt så vet inte vad man ska hitta på idag. Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag träffar älskling <3 längtar så. Ska krama sönder honom!

Nog om det. Nu ska jag berätta hur min morgondag blev. Vi åkte in till Göteborg runt halv 12 tiden. Jag mamma och elin gick runt på stan ett tag, jag köpte en lila jeanskjol på Zara, otippad färg för att vara mig, men den va söt tycker jag. Sen köpte jag en svart Body på Monki, klarlack (ska måla naglarna). Så satte vi oss vid kompassen och åt luch, det var gott! Och när vi satt där så ringde tess och sa att hon kommer snart. Så kom hon där borta, lika söt som vanligt! Det var superkul att träffa henne igen, verkligen :D

Vi gick runt på stan ett tag, sedan tog vi 4.ans spårvagn till Liseberg, vi skulle kolla på trolleri, som ja redan sätt en gång med de va så kul så varför inte igen? hehe. Vi gick och åt middag på ett ställe som låg under lisebergsbanan, så man satt som i en kupé och åt middag, mysigt! Sedan köpte vi sockervadd och tess köpte glass, sen ringde mamma och sa att vi skulle gå till utången. Min pappa hade landat på Landvetter så vi skulle på middag på kvällen. Så vi sa hejdå till Tess och åkte och åt en god middag!



Tess på G!



Här åt vi middag :D



Söta :)



Jag var trött och sliten hehe, men endå ;)



Detta åt jag, haha



Scenen



cool grej



jag och Tess ;)



sockervadd :D



mums ;)



vi var glada :D



nyttigt (A)

Tess kanske kommer till mig i höst, vi får se men ja hoppas det iaf. För hon är en så go tjej, puss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0