Det blev ingen lugn hemmakväll..

Precis när jag hade tänkt att stanna hemma igår så blev det ändrade planer och jag och Tora tog tåget in till stan. Vi skulle på Robins fest. Det var trevligt, jag och Tora dansade och hade kul, det var trevligt folk där! Och Robin och Maria som hade festen var mycket trevliga. Vi kom till festen vid 9 och åkte vidare in till stan runt kl 12. Vi skulle på saluhallen men det var lång kö så vi gick till Kalas ist för att Tora ville träffa Andreas, men det blev inte så lyckad. Så det slutade i tårar hela natten. Men kvällen var iaf lyckad! Nu är jag hemma hos Robin och myser. Och imorgon flyger min familj till Teneriffe! Kommer sakna dem. <3


En lite kul bild på mig och Tora.

Om ni vill se lite bilder från festen gå in på Robins blogg.

Kommentarer
Postat av: T thre cool

OFTA! Fulbilden, hahha

2009-12-26 @ 17:54:23
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0