Bilder från festen del 1 ;D

Min 18års fest.
Dagen började med att Therese, Tora och Emelie åkte hem till mig så vi fikade och sedan började vi tagga för festen, det blev lite trassel men det gick sen. När mamma kom hem blev det lite stressat men vi hann i tid med maten och allt! När vi kom dit kändes allt underbart för mig, mina bästa vänner och snart blev det fest hela kvällen! Gästerna kom vid kl halv 7, och då åt vi middag det var gott och supermysigt. Så öppnade jag massa paket som ni redan sätt ;) Sedan vid halv 9 och halv 10 tåget kom allt annat trevligt folk! Alla dansade snackade och hade en awesome tid. Festen höll igång till 01:10 när alla skulle till sista tåget. I slutet dansade verkligen alla och jag älskade stämmningen! Tack alla som kom för en oförglömlig 18års fest för mig!





Dukat fint


Emelie och Tora


Emelie och Jag


Tora


Min älskade klänning :*


Yeah partey!!


söta Tora


Tora och Lisen


Therese och Jag, The blonds!


Det är allt jag hinner ladda upp nu, och nu är min dator konstigt igen. Försöker mera sedan. <3

Kommentarer
Postat av: Joakim

Skönt att bli 18 asså!

Allt bra?

2009-12-23 @ 18:12:34
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: evelina

vart har du köpt klänningen? :)

2009-12-23 @ 18:42:23
URL: http://moaevelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Häärligt

2009-12-23 @ 22:42:22
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0