En bit på vägen

Nu är min nya blogg på god väg, Robin har suttit ett tag nu. Och det börjar se väldigt bra ut! Är väldigt nöjd. Så tack till den sötnosen. Nu är Robins storasyster Linnea och hennes kompis här för Linnes fyller 23 år idag, Grattis till henne! Så snart blir det tårta och annat gott. Imorgon ska jag Robin, Bengan, Greggan och Nick åka till Robert i Leksand! Åker imorgon och kommer hem på onsdag, ska bli kul. Vi ska åka skoter och umgås, ser jag fram emot! Sitter och tittar på min fina fotoram som rullar massa bilder, en kul julkapp tycker jag!


<3


Robin som fixar min blogg, där ser ni en liten smygtitt ;)


Jag är cool som har mitt namn och min hand på Robins vägg


Robin och jag, bästa paret i stan. Puss p å dig! :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Undrar vad det var jag skrev på hans vägg.. Kan det vara det som syns lite grann bara där till vänster på bilden? Hmm, undrar när det var... :P

2009-12-27 @ 19:20:43
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0