fett ledsen

Fick hem min klänning från Nelly i måndags. Men den var lite för stor för mig, och det var storlek S.. Så jag tänkte - Men då beställer jag bara en xs då! Men så när jag skulle göra det SÅ FANNS INTE DEN STORLEKEN FÖR KLÄNNINGEN!!!! </3 fan då.. jag älskade den. Nu vet jag inte vad jag ska ha på mig? några förslag.

Aja, idag var en bra dag gymmat med Therese har jag gjort också! Trevligt att ses igen. Imorgon börjar jag kl 7 så jag ska gå och lägga mig snart tänkte jag. Sedan ska jag träna (igen!?) gud ja är trött på det just nu :p haha. Sedan ska jag och Robin åka hem till Maria och Silvio och vara ''barnvakt'' (mera passa huset, men endå) så vi ska laga mat ihop, och mysa i deras stora hus! Men nu ska jag kolla vad jag ska packa ner för morgondagen. Pussgodnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0