Irriterad Anna

Nu är jag grymt trött på allt och Irriterad, trodde att jag skulle sova ifrån mig mitt dåliga humör. MEN ICKE!! Jag har letat i ca 30 min nu efter min svarta tunika från Gina tricot som jag älskade förut och alltid hade på mig, men nu när jag kom på att jag hade den och vill ha på mig den imorgon på In flames så FINNS DEN INTE NÅGONSTANS, hur fan är detta möjligt!? har jag lånat ut den för länge sen och inte minns? för jag är helt säker på att ja inte tappat bort den.. Kan visa hur den ser ut så om någon av mina kära vänner minns att ja lånat ut den till någon av er så säg till, haha.. I want it


Så nu fick ni en bild på min alltid snygga vän Therese. När hon hade den när vi tog kort! Så ser den iaf ut. Minns någon? Hade den alltid förut.. (Btw, therese har inte lånat den, det vet jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0