Min 18års dag (än så länge!)

Imorse vaknade jag av sång, min familj och mormor och morfar kom och sjöng för mig med frukost på sängen och paket! Jag blev glad för alla paket, är överlycklig! Dagen i skolan var trevlig, Fått Tusen meddelanden på bdb och på facebook med massa grattis! Och tack för alla fina sms också (a)<3 Det värmer. Nu är jag 18 år, ska jag få ålderskirs nu? haha.. Hade de lite igårkväll, töntigt jag vet. Nu har vi ätit middag hos mormor och snart kommer mina kusiner och min pojkvän och hans familj. Ska bli trevligt att äta tårta och mysa med dem! Kan visa en sak som jag fick som jag älskar.


Canon  EOS 450D, min nya älskling!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wooosh, en modell nyare än min ;) Grattis!

2009-12-18 @ 19:01:16
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0