Paramore!

Igår åkte jag och Robin in till Stockholm för vi skulle se Paramore i Fryshuset. Vi åkte in runt 5 och åt på Tacobell (snälla öppna i Uppsala?) Sedan drog vi oss till Fryshuset och när vi kom dit halv 8 så var det en lång kö. Vi stod i 25 minuter sedan var vi inne, det var massa folk. Men det vi inte visste var att et var 4 förband!? Så Paramoe började spela runt 22:30, 23:00.. Fett segt! Så det var liksom mera förband än det bandet man kom dit för att se

Och eftersom det var en vardag så gick sista tåget 23:20, Lyckat! Så vi visste inte hur vi skulle göra, det gick tydligen en buss 03:00 också, men orka det. Komma hem 4 mitt i natten. Så vi funderade på att ta in på modell, men som tur var så har jag ju min söta kusin Ellinor i stockholm! Så jag ringde till henne och vi fick såklart komma dit och sova hos henne. Det var mysigt att träffa henne, och Rikard hennes kille. Så gick vi upp 7 imorse och tog tåget runt 8 hem. Snacka om att jag är trött idag! Men det var värt! Tack för kvällen Robin <3


mums!


En sötnos


Enda bilden från kvällen eftersom jag glömde kameran :(



Filmade en låt en liten stund, med mobilen så därför är det dålig kvalité men man hör den bra musiken iaf :>


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Anna!

Jag skulle vilja maila dig men hittar ingen adress. Har du lust att skriva den?

2009-12-02 @ 17:53:54
Postat av: Anna

Hej Sofia. Min Mail är [email protected]

Maila på ;>

2009-12-02 @ 18:40:02
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0