Stressad Anna

Nu har jag börjat få svårt att sova igen pga. all stress och allt jag ska göra nu dom kommande veckorna. Det känns jobbigt att ha hög puls, mycket är för detta med lucian och det händer så mycket saker hela tiden. Jag kan inte koppla av alls. Och så har jag en dålig period, jag känner mig ful, allt är bara fel. Blek och ser trött och sliten ut, hinner inte ens träna nuförtiden! Och de gör inte saken bättre, jag mår snarare sämre. Imorgon börjar jag kl 15:30 och slutar 21:30. Känns skönt med sovmorgon, men ska upp kl 05:10 på fredag och det känns inte så kul. Nu ska jag städa i mitt rum och försöka planera hur mina dagar kommer se ut. Fast jag vill sova och är grinig, men måste. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0